donderdag 23 september 2021

Kerstkaart

Sjonge jonge, de tijd glipt door mijn vingers heen, ik heb het gevoel dat het steeds sneller gaat...... het was donderdag en ik knipte 2x met mijn ogen en het is alwéér donderdag, een week later.

Ook vandaag een kerstkaart, 2 zelfs, want deze lagen half af op mijn tafel te wachten op de laatste afwerking.

Ik gebruikte voor mijn Kaart het leuke papier uit een pakketje wat ik ooit eens bij Aldi kocht. 
De Gnoomes staat op dit papier gedrukt, dus veel toevoegen was niet nodig😉.
Het model maakte ik ook al eens voor ern uitdaging met mijn moeder
Het is bewerkelijk, maar het resultaat is zó leuk!
Zoals ik al zei, ik maakte er 2 (af)
Op deze kaart plakte ik een mooie kerstboom die ik voorzien heb van een laagje sneeuw (correctie vloeistof)
Hetzelfde model, maar doordat ik andere papier gebruikt heb toch heel anders. 

Vandaag ben ik vrij maar de hele dag staat vol met afspraken en klusje die zijn blijven liggen. 
Zo ga ik vanmiddag bij een honden pension kijken en als het goed voelt mag Floor daar begin November en paar dagen naartoe, want dan gaan wij naar Berlijn!!
Ik ben benieuwd, zo'n hondenpension is nieuw voor ons, wij hebben hier nog nooit gebruik van gemaakt...... best pannend hoor.
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kaart,  week 38.
CHNC, #560, Alles mag.

24 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze beide erg leuk Daphne en wat een mooi papier.
    Succes met zoeken naar een pension, wij hebben onze huidige hond nooi meer naar een pension gedaan na slechte ervaringen met vorige hondjes 🙈 Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 super leuke kaartjes, hoop dat het goed aanvoelt het hondenpension, dan kunnen julie met gerust hart weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 supermooie kerstkaarten in een heel leuk kaartmodelletje.
    Leuke papiertjes en mooie stempels.
    Niemand in de buurt die op je hondje kan passen ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is wel knap, om in de tijd die zo snel voorbijvliegt toch 2 kerstkaarten te weten te maken! Ze zijn leuk Daphne.
    Ik hoop dat je een goed pension vindt voor Floor, want naar Berlijn klinkt heerlijk!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha daar is het leuke model weer, mooi kerstkaartje Daphne
    Succes vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn 2 hele leuke kaarten.
    Gezellig dat je erbij bent vandaag, liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten. Tof model!
    Ja de tijd gaat snel, succes met al je afspraken. En hopelijk valt het pension wat mee. Hier is alles op een laag pitje, ik mis energie, maar ik denk dat het wel begrijpelijk is, het waren intense maanden en dan kan ik echt geveld zijn door een stomme verkoudheid. Dus veel rusten is de boodschap. Het heeft me dan ook de tijd om op mijn blog de gellprinting challenge dagelijks te laten zien. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele vrolijke kerstkaart in een mooie model Daphne. Hopelijk bevalt het pension voor Floor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke, verrassende kaart is dit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaarten met gaaf designpapier. Leuk model ook
    Succes vanmiddag, hopelijk bevalt het daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele leuke kaarten heb je gemaakt....wat een mooi model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit modelletje blijft een toppertje ! helemaal leuk zijn je kaartjes geworden, geslaagd !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allebei de kaartjes zijn erg leuk. Zeker met die label die open klapt.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt Daphne.
    Wat is het designpapier leuk met de fleurige gnomes ... en het model is ook zo leuk... Dank je wel voor de link naar het filmpje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaartjes, leuk papiertje en leuk modelletje, heel erg geslaagd dus. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Daphne! Inderdaad zulk gaaf papier, daar moet niets meer overheen. EN dat model dat je maakte is ook gaaf. Ik moet me ergens overheen zetten om het nog eens te maken. Want hij is wel gaaf!
    En hoe vond je het dierenpension?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk papier heb je gebruikt. Je bent weer twee kerstkaarten rijker.
    Berlijn is zo mooi! Ik was er ooit met school en een docent die heel veel over de stad vertellen kon. Mooie ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, en heel spannend je hond daar heen brengen, wij ooit eens gedaan toen we net samen woonden ik vond dat zo moeilijk.(onze 1ste hond)
    En de laatste keer heeft Gizmo bij een vriendin mogen blijven zo lief en nog vond ik het moeilijk hihih.
    Paar dagen naar Berlijn, wat mooi, ik vond dat toen zo indrukwekkend daar
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tof, Berlijn! Daar ben ik met mijn moeder eens een paar dagen naartoe geweest, we deden om de 2 jaar een citytrip in december (mijn moeder was gek op kerstsfeer in de stad), Berlijn was onze laatste citytrip samen.
    mooie kerstkaarten, moet dat modelletje eens van dichterbij bekijken...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig deze kerstkaarten. Knap dat je dit model weer hebt gemaakt en dan nog wel twee x.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen