woensdag 22 september 2021

Kleine verrassing voor Martha

Toen ik mijn Kerstkaart met de kerstkater op mijn blog plaatste reageerde Martha dat ze het een hele leuke stans vond en dat ze ging kijken of zij het ook kon kopen. Dat was een inkoppertje, ik besloot om Martha een paar uitgestanste katers op te sturen.

Natuurlijk maakte ik daar een bijpassende kaart, of beter, Scrapling bij:

De scrapling sneed ik uit wit en de achtergrond heb ik met distress inkt gekleurd. 
Daarna stempelde ik, met distress inkt figuurtjes op de achtergrond. 
Opgegeten visjes, rondje, gestempeld met een plastic dopje en streepjes, gestempeld met een stukje geribbeld karton. 
De stempels heb ik hier en daar wat witte details gegeven. 
De kater heeft ipv zijn kerstmuts een kroontje op zijn hoofd en ik gaf hem deze keer wiebel oogjes.
"Look" uitgesneden met mijn alfabet stansjes, de puntjes zijn pearldrops.
De tekst gaat binnenin verder:

Gestempeld dit keer. 
Ik had de kaart al geschreven voordat ik de foto genomen had🥵, vandaar dat ik bovenstaande foto even bijgesneden heb....
Nog even samen met het pakketje op de foto. 
(Ik was zo druk met het pakketje, het schrijven van een persoonlijke boodschap en het opsturen van alles dat ik gewoon vergeten ben om meerdere foto's te nemen van mijn scrapling😏)

Martha, je bent creatief genoeg om iets leuks met deze katers te maken. 
Ik heb ze expres in verschillende kleuren uitgestanst  zodat je er alle kanten mee op kan. 
Ook zijn muts heb ik niet alleen uit rood gestanst. 
Ik ben héél benieuwd wat jij ervan gaat maken,  zodat je mij weer kan inspireren😉.


Challenges:

K&K, #September, Scrapling zonder DP, 2de inzending. 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd deze kaart en wat lief dat je dat deed voor Martha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je! Die kat is echt leuk!
    En prachtig geworden weer!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer supergrappig Daphne, je krijgt meteen een lach op je gezicht en dan de tekst erbij….knap gedaan. Ook lief om Martha zo te verassen, zeker weten dat die hier ook iets moois mee gaat maken!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh kijk daar krijg ik het altijd warm van, dit soort acties. Daar houd ik zo van, om mensen te verrassen. Martha zal opkijken met zulke leuke verrassingspost. Zo heb ik gisteren een stempeltje dat ik gekocht had op de beurs opgestuurd naar iemand die zich zo op de beurs verheugde en er door verdrietige omstandigheden er niet naar toe kon. Dan denk ik wel even: zou ze het niet gek of overdreven vinden? Maar ik doe het met mijn hart, dan is het altijd goed, toch?
    En je scrapling is heel erg leuk geworden, door die kat natuurlijk vooral, want die is geinig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dus: dank je wel voor het meedoen bij K&K (zou ik dat bijna vergeten)

      Verwijderen
  5. Superlief van jou, wat zal Martha hier blij van worden. Je hebt er een heel gave scrapling bij gemaakt, de kleuren passen zo goed bij elkaar en de stempeltjes op de achtergrond heb je ook heel leuk gedaan. De tekst is zo goed gekozen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superlief van je om Martha dat te sturen. Erg leuk. Je hebt echt een super gave scrapling gemaakt, die kleuren zijn echt zo mooi gelukt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja nou en of datik hier blij mee ben, gewoon totaal verrast! Zo lief van je Daphne om die kater uit te stanzen en een mooi kaartje te maken, ik heb voor 1 kater al een bestemming bedacht, komt tzt op het blog...zo leuk om blogvriendinnen te hebben!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart en Martha is er heel blij mee en met de stansjes, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, dat is een superlieve verrassing voor Martha! Echt heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk cadeautje voor Martha. Jouw kaartje erbij is echt gaaf.
    Daar verras je Martha extra mee.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leukerd Daphne! Daar is Martha vast heel blij mee. De kat is echt koddig met zijn wiebeloogjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is gaaf Daphne, wat een leuke kater. Bedankt voor je 2e deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een leuke scrapling weer met de kater, Martha zal de uitdaging zeker met je aan gaan, de grappige kater is ook zo leuk.Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje en wat een lieve actie!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk cadeautje zo. Daar is ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
    មាកាស៊ីណូអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen