maandag 20 september 2021

Miranda was jarig.

Gisteren was Miranda jarig. Voor haar heb ik een kaart gemaakt en ik heb al een berichtje ontvangen dat de kaart is aangekomen:

Een leuk modelletje,  de "onmogelijke kaart" noemen ze het. 
Ik vond een duidelijke uitleg over hoe je deze kaart kan maken bij Beccy's Place
De basis heb ik gemaakt van gebroken wit met een glansje erin.
Daarbij Herfst tinten disign papier en dat gemat op kraft.
De ene kant en felicitatie wens voor Miranda. 
De andere kant een Herfst tafereel....... Miranda heeft een zwart hondje, Ziva, en die mocht ook op mijn kaart. 
De bomen zijn hun bladeren al verloren en sommige zijn op de kaart gewaaid. 
Nog een keer van bovenaf, zodat je het model goed kan zien. 
Het midden gedeelte kan plat, dus de kaart kan heel makkelijk in een envelop verstuurd worden. 
Ik ben dol op de Herfst kleuren en stiekem ook op de herfst. Met dan wel met mooi weer want regen en storm, nee, daar heb ik nog lang geen zin in. 
Challenge:
The Sketchy Challenge, #177, Herfst. 

15 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart! Leuk met dat rechtop staande lijstje. Leuk ook dat je het lijstje aan 2 kanten gevuld hebt.
    Herfstkleuren kan ik ook zo van genieten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze kleuren, en wat een gaaf model!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor Miranda!
    Wat een mooi model,schattig hondje erop. Ik vind de Herfst ook mooi,vooral de natuur.
    Geniet nog van het mooie najaarsweer!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je voor Miranda gemaakt, Daphne. Zo leuk met Ziva erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke kaart is het! Dit is er een die ik nog niet heb uitgeprobeerd. EN je details zijn ook gaaf.
    Ja, de herfst kleuren zijn zo mooi en warm. Ik houd er ook van hoor, hoewel 'teal' mijn lievelingskleur is..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd een onmogelijke kaart; ik snap niet dat je zo'n opstaande vorm kunt krijgen...
    Maar hij is ontzettend gaaf! Mooie kleuren ook, alhoewel ik geen herfstmens ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooie kaart! Gaaf model ook, ik heb hem wel eens gezien, er ook een tutorial van opgeslagen, maar mij er nog nooit in verdiept, het effect is heel gaaf. Mooie kleuren heb je gebruikt, ik houd er ook zo van. Mooie blaadjes zijn er op je kaart beland.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart voor Miranda. Leuk model idd heb hem ook weleens gemaakt. Leuk in deze kleuren ook,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeel erg leuk geworden Daphne, ik maakte deze ook meerdere keren,een fijn model om te maken met een prachtig resultaat.
    Zo lief met het hondje erop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, ik vind dat zo gaaf zulke kaarten. Heel erg bijzonder, daar heb je echt goede uitleg bij nodig. Miranda was vast blij met haar kaart. Ik heb ook zo'n zin in de herfst, maar idd met mooi weer. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is erg leuk geworden Daph. Zo apart weer, ik heb gisteren dat bloemen dp een paar keer in mijn handen gehad maar omdat het maar één velletje was kon ik het niet gebruiken. 😀 Verder vind ik het moeilijk om het dp goed op maat te snijden voor dit model en bij mijn kaart die ik ooit maakte valt het middenstuk je helaas om en dan is het effect een beetje weg. Dus niet ik het nog naar eens een keer proberen.
    Werk ze vandaag en een kus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Daphne
    Daar is Miranda blij mee,
    Dat model is en blijft leuk!
    Heerlijk herfstweertje vind ik ook fijn, maar een flinke wind kan ook heerlijk zijn. Maar de lente blijft mijn favoriete jaargetijde als alles weer ontspringt...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi in deze herfsttinten! Leuk model.
    Ik vind al die kleurveranderingen zo mooi in de herfst, maar dan het liefst met weinig wind en een beetje droog ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe (on)mogelijke kaart.
    Dankjewel dat je de fout in mijn blog bericht zag, is rechtgezet.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen