vrijdag 3 september 2021

Op de valreep

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren. 

Vandaag laat ik een kaart zien die ik maakte voor een Kanjer die gek is op honden. Onze lieve fotogenieke Floor mag erop shinnen:

Ik gebruikte hetzelfde model als wat ik hier ook laat zien.
Maar nu heb ik de kaart en kwartslag gedraaid, geeft weer een heel ander effect, vind het zelf wel leuk. 
De foto van Floor is gemaakt op de camping. Wij gingen 's morgens vroeg altijd meteen en rondje lopen met haar  en daarna dronken we een kopje koffie en keken uit over het water. Floor zat vaak bij mij op schoot en keek haar oogjes uit. 
Er was ook altijd een hele hoop te zien. 
Waterkipjes, zwanen, soms al vroege zwemmers, bootjes die langs varen en eendjes. 
De rust op de camping was heerlijk en ik genoot altijd erg van deze momentjes. 

De kaart kan blijven staan.
Het dp komt uit mijn voorraad. Ik ben, zoals zo vaak, weer langer bezig geweest met papier bij elkaar zoeken dan met de kaart maken🤪.
Het roze vind ik er mooi bij passen omdat Floor en roze tuigje draagt. Zo is het 1 geheel geworden. 

Wij zijn gisten begonnen in de tuin. Lekker op ons gemak, maar wezijn al aardig opgeschoten. 
Ik mocht 's middags en late dienst werken, dus vanmorgen deed mijn hele lijf zeer....... ik merk steeds vaker dat ik geen 20 meer ben🤣.
.
Challenges:
De Egel,  #125, Gebruik en foto (challenge loopt morgen af, vandaar de titel van mijn bericht.)
CHPP, # September, Alles mag maar wel disign papier gebruiken. 

16 opmerkingen:

  1. Tja even over jouw laatste zin. Ik voel met je mee en ik merk dat ik geen 50 meer ben. 😱😀
    Het kaartje is goed gelukt. Heel leuk, dat zal die kanjer best waarderen.
    🙋🏼🙋🏼 Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een heel leuke kaart met jullie eigen kanjer. De kleuren van de kaart komen perfect overeen met de kleuren van de foto, je lange zoeken (ik ken dat) heeft zijn vruchten afgeworpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je kaart, en dat je hondje ook ze lekker geniet.
    Ook leuk gedaan zo op zn kant de kaart.
    Ja helaas voel ik dat heel vaak zo...balen want je bent lekker bezig en savonds of smorgens denk je..oeps dat voelt niet prettig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje en leuk dat je eigen hondje de hoofdrol kreeg op het geheel!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart met Floor als blikvanger. Goed idee om dit kaartmodel een kwartslag te draaien. Krijg je inderdaad een ander effect door.
    Ja, in de tuin werken is ook een flinke workout en dat merk je wel aan je lijf (en meestal vooral aan je rug is mijn ervaring)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die foto van Floor op je leuke kaart Daphne. Dat is ook wel een gevulde dag geweest, ik ben al blij als ik een deel van de tuin kan doen en die is niet groot ;)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het model erg leuk gedaan zo door hem te draaien en die lieve kanjer van jullie staat er mooi op te shinen,schitterend Daphne.
    Jaja je voelde weer eens spieren waarvan je niet wist dat je ze had he hihi 🙈. Fijn weekend Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig geworden en bedankt voor je mooie verjaardagskaart!!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met een mooie herinnering. Echt super leuk gedaan. Nog net op tijd voor de challenge. Pff. Wat zal je er dan last van hebben gehad zeg. Haha. Vandaag rustig aan gedaan??
    Fijn weeekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart met de foto van Floor erop!
    Leuk om wat je eraf knipt / snijdt op een andere manier weer op de kaart te gebruiken (dat denk ik tenminste te zien).
    Hopelijk is je lijf weer een beetje bijgekomen van het tuinieren?
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje zo met Floor erop, Daphne!
    Daar heb je een kanjer vast heel blij meegemaakt!
    Goed idee om een foto van je hondje erop te doen r wordt zo vaak om dieren enzo gevraagd...
    Het model kaart is op deze manier ook gaaf!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart met je fotogeniek hondje Floor.
    De hondenliefhebber zal hier wel heel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja het is me wat als je wat ouder wordt. Ik ken het ook hoor, even pauze en dan weer verder . Rust roest dus dat moeten we ook niet hebben. Je kaart is leuk, mooi model ook en grappig dat je hem ook zo kan maken. Dank je wel voor jou bijdrage aan de echte foto uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaart met de foto van Floor! Super model. Ik heb de basis liggen, nu nog aankleden! EN dat je geen 20 meer bent...beetje confronterend, maar je kunt er vanaf nu rekening mee gaan houden, hihihi...op je vrije dagen in de tuin gaan werken en als je moet werken niet teveel andere dingen plannen. Trowuens, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij de EGel. Ik moet nog gaan stemmen...Moeilijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is Floor een leuk hondje! En ja, dan wordt je kaart ook leuk...
    Hoe ouder je wordt, hoe meer je ervaart dat je niet ongestoord door kunt gaan maar dat je inspanning en rust moet verdelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen