woensdag 15 september 2021

Hermien jarig

Vandaag is Hermien jarig en ik maakte een kaart voor haar:

Of beter, een scrapling. 
Met distress inkt maakt ik een strookje op de achtergrond. 
Daarna het nijlpaard gestempeld, uitgeknipt een verhoogd opgeplakt.
Hij heeft een trosje ballonnen in zijn pootje, maar die trekken hem bijna mee omhoog.☺
En bijpassende tekststempel en een randje langs de kaart (fineliner streepjes) maken de voorkant af. 
Binnenin nog een beetje versiering om de kaart nog feestelijker te maken. 
Ook hier een bijpassende tekst. 
Hermien, ik wens je een fijne dag. 
Toen ik vanmorgen vroeg met Floor buiten liep was het heel zacht qua temperatuur en heel rustig weer (helemaal geen wind). 
Geniet er maar van!
Challenges:
K&K, #September, Scrapling zonder DP.
CAS on Sunday, #213, Balloons.


17 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!! Geweldig mooi gemaakt!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele leuke kaart!! Lief ook, ja hier is het nog 18 graden, dat is hoog in de ochtend.
    Vanmiddag ga ik fietsen met een fietsvriendin, dus heerlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier viel de regen er met bakken uit Daphne, nu droog wel warm buiten, je kaart is schitteren! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel leuke, feestelijke scrapling. Superleuke stempels heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk feestelijk kaartje maakte je Daphne, de ballonnen zijn ook erg gaaf. Hier is de regen in aantocht en wil het niet licht worden 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vrolijk kaartje Daphne
    Leuk die vrolijke hippo!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier word je toch blij en vrolijk van. Leuk bedacht Daph. En dan onder je bericht....ga je taart bakken vandaag???
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit super mooie en leuke kaartje haalde ik vanochtend hier uit de envelop(heb ze netjes allemaal vandaag pas open gemaakt)bedankt Daphne. Ook gezellig dat je met ons meedoet bij K&K. Hier is vanmorgen veel regen gevallen, nu is het droog met een lekkere temperatuur.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje voor Hermien.
    Ze zal er wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en feestelijk kaartje heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke scrapling heb je gemaakt voor Hermien, Daphne, ik lees dat ze hem al ontvangen heeft..Leuk als je jarig bent al die kaartjes in de bus...Hier was vanmorgen veel regen, maar niet koud, dus met paraplu en zonder jas aan buiten gelopen met de hond...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik sta elke keer weer versteld hoe verschillend jouw kaarten zijn. Deze vind ik heel grappig om te zien. Leuke techniek...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart weer. Heerlijk vrolijk zeg. Het was vanochtend vroeg was het idd heel erg rustig weer. Verder de hele ochtend geregend hier. Maar s' middags weer rustig droog weer.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze hippo. Ik heb de set ook, ik moet hem nog eens boven halen.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart!
    De groene en gele in elkaar overlopende kleuren geven een heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi en lief kaartje voor Hermien! Ik vind dit echt een toppertje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen