dinsdag 23 mei 2023

2 Verjaardag kaarten

Soms vind ik het gezellig om beneden aan tafel te gaan zitten met mijn knutsel spullen. Boven op mijn kamer heb ik alles bij de hand, maar als iedereen thuis is, bijvoorbeeld in het weekend, sleep ik nog wel eens wat naar beneden. Zo ook een poosje geleden. Er waren wat blog vriendinnen jarig en ik had wat kaartjes nodig:

Vorig jaar kocht ik bij Action een leuk knutsel boek, waar van alles in zit. 
Mooi dp, teksten, kleine stickertjes en plaatjes. 
Ideaal voor het knutselen beneden (of op vakantie), omdat ik dan al veel bruikbaars in 1 boek heb zitten. 
Het thema van dit boek is "Coffee".
Het dp past heel mooi bij elkaar en de teksten zijn ook in bijpassende kleur. 

Deze sketch is een "oudje" van Cheerful Sketches. 
De 2de kaart kwam er zo achteraan. 
Zelfde tekst, maar dit keer een andere sketch. 
De kleuren komen op de foto wat flets over, in het echt zijn ze zacht, maar niet zo flets. 

Ik heb veel plezier gehad tijdens het maken van deze 2 kaartjes. 
Ik vind het heerlijk om met papiertjes te schuiven en te zoeken naar de juiste combinatie terwijl er om mij heen wat rumoer is van de rest van mijn huisgenoten. 
Ik zeg het wel vaker...... wat hebben wij toch een fijne hobby!!



13 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke kaarten. Het dp is inderdaad passend en erg mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Daph en ik zie het voor me zoals je er dan bij zit.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes met dit prachtig papier.
    Het ontwerpen van een kaartje is altijd het meeste werk, als alles gestempeld, ingekleurd en gestanst is zit die zo in elkaar 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 mooie kaartjes en alles past idd perfect bij elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, je hebt het dp mooi gecombineerd.
    In gedachte zie ik je heel tevreden zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat deze leuke kaartjes maakte met dit boek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes, echt leuk met die grote tekst! Ik heb boven een hobbykamer, maar knutsel altijd beneden. Anders vindt ik het zo sneu voor de honden, want die mogen niet naar boven. Ze komen vaak dicht bij me liggen en ik klets lekker tegen ze zeker nu Briep blind is. En natuurlijk is het ook gezelliger voor Rolf ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja dat laatste zeg ik ook geregeld…ik ben aan huis gebonden en zou niet weten wat ik zonder mijn hobby moet…alhoewel ik lees ook erg graag en als het boek eenmaal spannend is….nou ik dwaal af…
    Je kaartjes zijn superleuk, je wist alles weer een mooi plekje te geven met een resultaat waar je trots op mag zijn Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt mooie kaartjes gemaakt en vlgs mij heb ik deze blok ook.
    Gisteren zei mijn man nog, waarom haal niet wat naar beneden kun je beneden of buiten zitten, ik zei waai alles weg hihihi, en boven gewoon gemakkelijk alles bij de hand.
    Maar goed ik ben met dit weer ook liever buiten, gelukkig hebben we dat allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    Ik snap wel dat je dan gezellig aan tafel gaat zitten, als iedereen thuis is. Je kaarten zijn weer prachtig gelukt. Heel erg mooi gedaan hoor.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Daphne
    Mooie felicitatiekaarten heb je gemaakt!
    Ik heb geen hobbykamer, bij mij staat alles gewoon in de woonkamer en kan ik er lustig op los knutselen wat natuurlijk zonder gezin ook gemakkelijker is, buiten ben ik vaak aan het haken of lezen, dus vervelen is er niet bij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaarten heb je gemaakt Daphne. Dit is inderdaad een veelzijdig papierblok, had het zelf ook aangeschaft. Je hebt er echt iets leuks mee gedaan!
    Fijne dag verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ideaal zo'n blok. Weinig gesleep en wel leuke kaartjes kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen