woensdag 10 mei 2023

Happy Day

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb nav de Lift Challenge:

Ik vind het zo'n leuke challenge dit keer!!
Als eerste maakte ik dit kaartje, met de lieve Gnomes voor zijn huisje
Hij komt de ontvanger een "blije dag" wensen. 
De Gnomes en het huisje gestempeld en uitgesneden met bijbehorende stans. 
Daarna iets verhoogd op mijn kaart geplakt. 
De tekst is ook een stans. Eigenlijk is het Happy BIRTHday, maar ik knipte het birth eraf,  zo kan de kaart ook naar iemand verstuurd worden die niet jarig is maar wel een fijne dag verdiend. 😉
Op bovenstaande foto zie je dat het  gesteepte dp en glimmetje heeft (het groen), dat geeft een extra feestelijk effect.

De achtergrond maakte ik van restjes papier maar dat was nog best een puzzel.
Halverwege bedacht ik dat dat ook makkelijker kon, dat resultaat zien jullie binnenkort. 

Deze week mag ik veel werken, maar vandaag ben ik een dagje vrij.
Ik ga niet al teveel in huis doen, want er zitten zoveel knutsel ideeën in mijn hoofd, die moeten er nodig uit. 
Dan erbij.....1 zo'n vrije dag, die mag ik best voor mezelf besteden vind ik. 

Challenge:

Lift Challenge,  #179, Kleurige achtergrond met wit focal point erop. 

22 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Daphne.
    En geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje waar je iemand blij mee maakt. Geniet van je vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje, ben benieuw naar je andere versie. Geniet van je vrije knutseldag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en gezellig kaartje is dit zo geworden Daphne, met deze verschillende soorten DP en de grappige Gnoom bij zijn huisje! 🪧
    Fijne dag nog, geniet ervan.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart en ja idd een hele leuke challenge, fijne knutseldag.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk om voor jezelf een knutseldag in te plannen, die creativiteit moet stromen hihi. Deze kaart voor de lift-challenge is een plaatje en bezorgt de ontvanger vast een blije dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk in deze kleuren en met de gnome.
    Veel plezier met al je ideeën! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met de grappige gnome. Leuke papiertjes heb je gekozen voor de achtergrond.
    Mijn kaart voor de Liftchallenge heb ik ook net gepubliceerd. Ik moest het van mijn directeur vanmiddag vooral rustig aan doen. Daar luister ik dan maar braaf naar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart met superleuke stempel.
    Veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad mag je van een vrije dag zelf ook genieten. Knutselze ;-)

    Je kaart is prachtig en de gnome en zijn huisje komen mooi tot hun recht.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje voor de liftchallenge. En slim gedaan om een stuk van de tekst eraf te halen.
    Gelijk heb je om die ene vrije dag zelf te houden en zelf te besteden zoals je wilt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jij ook je liftkaart laat zien vandaag en die is heel geslaagd! Toffe kleurtjes en heel gaaf zijn de gnome en het huisje!
    Met Briep gaat het goed, hoor! Rolf en ik proberen zoveel mogelijk thuis te zijn, dan hoeft ze die kap niet op. Die is mega-lastig, zeker als je blind bent en met je neus de weg wilt zoeken. Maandag gaan we op controle bij de dierenarts en mogen de hechtingen eruit....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne, deze is ook leuk en wat een mooie kleurige vlakken 😂🤣. Heel leuk gedaan.
    En dat is wel herkenbaar, dat je in een drukke werkweek juist een dag voor jezelf plant. Ik blok soms een dag in mijn agenda, zodat niemand er wat in kan zetten, want soms....ik hoop dat je een heel productief dagje hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gebruikte je een leuke stempel en prachtige kleurtjes Daphne….ik ben nu al benieuwd naar je “gemakkelijke” uitvoering! Lekker dagje gehad? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de vlakverdeling van het papier op de achtergrond zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk jouw versie van onze liftkaart, Daphne. Leuke kleurtjes, tekst èn afbeelding! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owww deze is leuk geworden. Leuke uitdaging ook...wie weet zie je me bij de Lift. Ik heb vanaf nu een dikke week vrij...

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke vrolijke kaart Daphne
    En heel slim van je om gewoon lekker vrij te houden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Daphne,
    Wat een vrolijke leuke kaart. Echt heel mooi gedaan. Hopelijk heb je kunnen genieten van je vrije dag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super cute deze gnoom! Wat een leuke lift is het geworden. En je hebt groot gelijk, dat poetsen komt wel weer een keer, geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen