donderdag 18 mei 2023

Winter wonderland ('23-25)

Terwijl het eindelijk wat warmer weer lijkt te worden laat ik vandaag een Winter Wonderland kaart zien, inclusief sneeuwpop:

Ik maakte weer een Triple Corner Pop-up Card, een favoriet model, wat een blijvertje is!
In dit bericht vertelde ik jullie dat ik 7 van deze (basis)kaarten had gemaakt, dit is er 1 van.
Handig dat het al klaar lag, want........
Ik hoefde alleen nog maar de sneeuwpop te stempelen. Daarna uitsnijden met de bijbehorende stans en inkleuren met mijn Action potloden die ik op de camping heb liggen. 
Het achtergrondje (zelf gekleurd met inkt pads) van de sneeuwpop heb ik (thuis al) voorzien van wat sneeuwvlokjes.
Tekststempels (ook thuis al gestempeld) uitgeknipt en op de flapjes geplakt. 
Nog wat pearldrops langs de randjes en toen kon de kaart op de foto. 
Dit deed ik vanmorgen vroeg, terwijl iedereen nog sliep😊 (ben bang dat ze mij voor gek verklaren als ze zien dat ik half Mei een Kerstkaart heb gemaakt en op de foto zet...... voor ons bloggers héél normaal, maar voor niet kaarten maaksters denk ik niet😉)

Floor maakte mij om tien voor 7 wakker: "Hallooooo, vrouwtje....... het is Hemelvaartdag, we moeten DauwSTAPPEN!" en dus liepen wij om 7 uur, in het zonnetje, al op de dijk voor een wandeling!
Geen kip te bekennen maar wij hadden lol voor 10.
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
X MAS, #20, Cut, Dies, Ponsen. 









22 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een gave kaart heb je gemaakt. Die vorm is echt heel tof. Leuk met de gestempelde sneeuwpop. zo schattig. Hahaha. Floor wou dauwstappen. heerlijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat modelletje is echt een favoriet van jou momenteel. Deze kerstversie is ook weer erg leuk. Je hebt de sneeuwpop erg mooi gekleurd. Nou ja, meer zijn sjaal en muts dan want aan een sneeuwpop hoef je verder natuurlijk niet zo veel te kleuren.
    Geniet lekker van je dagen op de camping. Hier is nog geen zonnetje te bekennen en ik ben al vanaf half 7 wakker.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer hetzelfde model maar weer totaal anders…het is een mooi kleurrijk geheel Daphne.
    Heerlijke knappe Floor…genieten jullie maar lekker samen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart met leuk gekleurde sneeuwpop en bijpassende achtergrond.
    Veel plezier op de camping!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Daphne heb je gemaakt en idd ik zie de mensen al kijken daar op de camping, hihihi
    En heerlijk zo vroeg aan de wandel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is leuk geworden ! mooi en gezellig kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie, leuke kerstkaart gemaakt.
    Knap gedaan.
    Zo'n ochtendwandelingetje kan goed doen en dat weet Floor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kerstkaart, leuk model blijft het inderdaad! Hier ook 2 dauwtrappers, om 06.20 uur waren ze wakker. Maar dat vond ik net te vroeg, dus snel even een plas en om 07.30 uur het rondje gelopen. Het was best fris, hopelijk doet het zonnetje haar werk en is het straks wat aangenamer.
    Fijne dag!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart in vrolijke kleuren Daphne. Floor denkt, de morgenstond heeft goud in de mond. Ziva maakt ons nooit wakker maar vannacht sliep het hondje van mijn dochter hier en die kwam ons om 8 uur wakker maken hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi model kaart en de sneeuwman, je was al vroeg sportief met Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha ja idd gek in mei kerstkaarten maken...
    veel plezier, het is een leuk model en handig als je er al basis voor klaar hebt liggen.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n gave kaart Daphne! Leuk is dit model en je hebt er superleuke details bij gebruikt, inclusief je mooie sneeuwpop! Heerlijk is die ochtendstilte hè, hou ik ook wel van... 🙂
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Makkelijk dat je de basis van dit kaartje al af had. Leuk met de sneeuwpop erop.
    Dat is vroeg uit de veren, en nog koud ook zo s'ochtends vroeg.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart, de sneeuwpop staat zo mooi in het middelpunt. Het is absoluut een leuk model. Veel plezier nog met Floor op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf kaartje met die leuke sneeuwpop in het midden.
    Lekker hoor om zo vroeg met Floor te gaan wandelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart met dit leuke model. Heerlijk he om zo vroeg uit bed te zijn en de enige die aan de wandel is. Dat vinden wij ook heerlijk.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaart, Daphne, dat is echt een tof model. En wat handig dat je thuis al allerlei voorbereidend werk had gedaan zodat je deze kaart zo af kon maken. Wij vinden het inderdaad heel normaal om op Hemelvaartsdag met kerstkaarten bezig te zijn, maar ik krijg inderdaad ook wel eens blikken (zelfs van mijn eigen man :-)).
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, dit is een leuk kaartmodel. Vind ik zelf ook leuk om te maken. handig dat je al een aantal basiskaarten klaar hebt. Deze met de sneeuwpop is mooie geworden. Leuk papier heb je gebruikt.
    Je was dus vroeg uit de veren vanmorgen, samen met Floor. Dan is het nog lekker rustig buiten, heerlijk om te wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk je kaart !!!
    Heerlijk met de hond aan de wandel !!!
    Geniet ervan!
    Groeten Ineke
    52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Suuuuuuuper!!! Wat een leuke kaart is het! EN ja dat herken ik wel. Kerstkaarten in mei? Steekje los? Hahahha..wij weten wel beter.
    Heerlijk zo vroeg op en in alle rust wandelen met Floor. Best wel fris nog he?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Blijft een supermodelletje en weer mooi gedecoreerd. Heerlijk hoor zo vroeg aan de wandel.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel toffe kerstkaart, leuk modelletje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen