zondag 7 mei 2023

Jarige 2ling

Vrienden van ons hebben een 2ling en die zijn morgen jarig. Het zijn 2 jongens en ik maak elk jaar een kaart voor hun verjaardag:

Ik maakte weer een "Triangle Corner Pop-up", (klik hier als je er ook 1 wel maken.), 
voor ieder 1, want ik vind het niet leuk om ze samen 1 kaart te sturen. 
Bij de eerste is de basis geel. 
Ik gebruikte weer hetzelfde vrolijke Papier als wat ik bij mijn Koeien kaarten ook gebruikt heb. Gecombineerd met ander kleurrijk papier. 
Voor de 2de kaart maakte ik een blauwe basis. 
Op de achtergrond plakte ik nog een trosje ballonnen voor een extra feestelijk effect. (Op de foto moeilijk te zien zie ik nu)

Hetzelfde model, dezelfde tekst, het konijn, de kleuren en het dp, ik gebruikte voor beide kaarten hetzelfde, maar toch anders en dus is dit een perfect setje voor en 2ling, vind ik. 😊

Bevrijdingsfestival was erg leuk vertelde de kinderen. 
Het noodweer bleef uit, gelukkig. 
Het terrein werd uit voorzorg wel ontruimd, maar opa en oma wonen in de buurt dus die zijn bezocht en na een uurtje konden ze gewoon weer terug om verder feest te vieren. 
Challenges:
AAA Birthday,  #49, Balloons





18 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kaarten! Hetzelfde en toch anders: net als de tweeling.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaarten met alweer dit leuke model…wat ander papier een verschil maakt hè? Het konijntje is ook lief en komt mooi tot zijn recht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele leuke kaarten met dit leuke model. Daar zullen de boys blij mee zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kaartjes voor de jarige tweeling. Natuurlijk is het leuk om ze elk een kaartje te geven, leuk modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vrolijke, feestelijke kaarten, erg leuk. De jarige jongetjes zullen er heel blij mee zijn.
    Wat een mazzel voor je kinderen dat opa en oma zo vlakbij wonen, surprise voor opa en oma, het hele spul plotseling drijfnat op de mat, haha,maar wel gezellignatuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes voor de tweeling Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het maar knap Daph. Wat heb je dit weer leuk gedaan. Vooral omdat ik met dit model zelf zo heb geworsteld.
    Fijne dag en nu maar hopen dat Feyenoord wint vandaag, is die spanning ook weer voorbij. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke kaarten. Ik heb me nog steeds niet aan dat model gewaagd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke vrolijke 2lingkaarten heb je gemaakt en ik scrollde nog even naar je koeienkaarten, ook zo leuk
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten, Daphne
    Het dp komt weer zo mooi uit in dit model
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n leuke kaarten krijgen de jarige Jobjes Daphne! Heel kleurrijk en het gave model heb je ook weer gebruikt. Daar zullen ze vast blij mee zijn! 😀
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuke kaarten voor de jongens tweeling. EN zeker goed om ze allebei een kaart te sturen. Ik heb het vast al eens verteld dat ze bij mij de kaart aan de kant legden als ze er 1 voor hun beiden kregen. Dan zeiden ze allebei: "hij is niet voor mij"..
    Het model is gaaf he? Dank je wel voor het zo trouw meedoen bij ons van DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt voor de tweeling. En inderdaad leuk om ze allebei een eigen kaart te doen. Mooi model van je kaart, en het DP is lekker vrolijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk deze kaarten ... verschillend en ook een beetje hetzelfde. Precies goed voor een tweeling! Ik zou ze ook allebei een kaart sturen. Veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hetzelfde maar toch anders. Heel gaaf zoals je deze vrolijke kleurrijke kaarten gemaakt hebt voor de jarige tweeling Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. such a fun card - thank youfor sharing with us over at AAA Birthday this month, hope to see you again in future challenges Elaine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amazing card shape and great bright colours.

    Thanks for joining us at the AAA Birthday Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen