donderdag 4 mei 2023

Nog 2x Monochroom '23-23&24)

 Vorige week vertelde ik jullie dat ik gast designer mocht zijn voor 52 WTC. Vandaag laat ik nog 2 kaartjes zien die ik gemaakt heb, ik kreeg namelijk heel veel instiratie van mijn eigen idee, haha. 

Deze keer een rode en een paarse variant.
Met een andere tekst. 
Op de rode kwam een auto. 
Dit is een stempel die ik met rode inkt hebt gestempeld en daarna uitgeknipt. 
De kadootjes bovenop het dak heb ik hier en daar gekleurd.
Verhoogd, met foam tape, op de kaart geplakt.
Op de achtergrond stempelde ik deze keer geen tekst, maar sterren en, héél licht, streepjes.
De tekst natuulijk ook gestempeld met rood.
Deze loopt binnenin de kaart door.
Hoekjes onderaan afgerond.
De paarse kaart heb ik voorzien van een kerkje.
Dit is een stans. 
Weer een andere tekst stempel gebruikt en hierop heb ik nog 2 plak pareltjes geplakt. 

Ik stuurde ook deze kaartjes via de mail door naar Ingrid en ze vond het leuk dat ik nog 2 kaartjes had gemaakt en mailde terug dat ze deze 2 vandaag als reminder op het blog van 52 WTC zou plaatsen. 
Jullie kunnen namelijk nog tot vanavond meedoen met de maandchallenge: kerstkaart in Monochrome (1 kleur).

Andy en ik zijn, met Floor, op de camping. 
We hebben alles ingericht en schoon gemaakt, wat ons betreft kan het seizoen echt beginnen........ nu mag het weer nog een beetje mee gaan werken!
Challenges:
X MAS, #18, Alles Mag
ABC Christmas,  #H, Houses. 





19 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Mooi monochroom. Veel plezier op de camping.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten, Daphne
    Mooi in dezelfde tint en stijl
    O wat een fijn vooruitzicht, weer naar de camping, gisteren ben ik ook al best veel buiten geweest, in de zon uit de wind was het heerlijk!
    Succes met de opbouw, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes, heerlijk zo"n enthousiaste gastdesigner...
    Heel veel plezier op de camping!!!
    liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt.
    Je hebt er weer 2 leuke kerstkaartjes bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke monochrome kaartjes! En tof dat je nog een keer gastdesigner wilde zijn. Veel plezier op de camping het komende seizoen, hopelijk wordt het snel goed kampeer-weer... Vandaag is een mooie start!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn mooi geworden Daphne. Je hebt er, samen met de gave cirkels, een knap geheel van gemaakt. Veel plezier op de camping en ja, het weer... dat moeten we hier altijd maar afwachten...
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn twee leuke kaartjes voor de uitdaging! Leuk gedaan met die cirkels! En heerlijk naar de camping! Laten we hopen dat het weer goed blijft en het een heerlijke zomer wordt! Veel plezier! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie monochrome kaartjes en leuk dat je nogmaals GD mocht zijn.
    Vanaf nu lekker genieten op de camping. Vandaag was het een mooie dag, nu de rest nog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn ook weer twee leuke kerstkaarten Daphne. Leuk dat je nog een keer gast-designer wilde zijn, dankjewel. Veel plezier op de camping, vandaag was heerlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een gezellige kaartjes. Die met de auto vind ik de mooiste van de hele serie.
    Lekker genieten op de camping. Vandaag hadden jullie waarschijnlijk mooi weer. Hierin het noorden wel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn twee leuke kaartjes Daphne!
    Groetjes en hopelijk wordt het snel lekker weer om naar de camping gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaarten Daphne. Mooi in de verschillende tinten.
    Het is ons gelukt om ook een seizoenplaats te bemachtigen op een camping. We staan er al vanaf 1 april en hopen dat het een fijn seizoen gaat worden. Af en toe even naar huis (en ziekenhuis) en dan weer terug naar de caravan. Er is geen beter leven dan het campingleven!
    Geniet ervan.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vandaag was het geweldig weer! En ik denk dat het morgen wat minder is, maar daarna wordt het alleen maar mooier.
    Je kaartjes zijn leuk! Mooi die stempelafdrukjes van de sterren in dezelfde tint. Wat kom je door uitdagingen toch altijd op leuke ideeen he??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap dat je ze lekker op drive was met als resultaat zoveel mooie monochrome kaarten Daphne!
    Nou vandaag is dat weer wel gelukt met het weer toch xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn supergaaf, vooral die met de auto, zo mooi dat je die met rood stempelde, goed doordacht! Maar ook de paarse is mooi.
    Ik wens jullie heel veel zonnestraaltjes zodat jullie al lekker van jullie ingerichte stekkie kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk dat je zo enthousiast zo doorgegaan bent met je kaarten, ze zijn heel leuk.
    Lekker genieten op de camping, het zonnetje schijnt hier al.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk dat je nog 2 inspiratiekaartjes maakte voor de monochrome uitdaging bij 52WTC, Daphne.
    Veel plezier op de camping, wij hebben nu helaas flinke regen (hadden lekker willen gaan fietsen...)
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are just so effective - love the two colours and die cuts. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen