vrijdag 5 mei 2023

Cow are you?

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaarten van gisteren. 

Vandaag 2 kaarten die ik gemaakt heb voor Kanjerpost. Ik had de foto's al eens eerder gebruikt maar ik had er nog 2 uitgeprint liggen en vind het dan zonde om die niet te gebruiken:

Het dp komt uit mijn voorraad, het is dun papier en heel kleurrijk. Ik pak het de laatste tijd wel vaker, denk dat het komt omdat ik zin heb ik de zomer, hihi. 
Deze roze kaart stuurde ik op naar een meisje. 
Een paar plakpareltjes en een bloemetje vind ik dan wel leuk. 
Het model doet de rest, deze kaarten hoef je niet heel vol te maken vind ik. 
En dan erbij, het dp is ook al vrij druk.
Daarna maakte ik ook nog zo'n zelfde soort kaart voor een jongen. 
Deze keer gebruikte ik voor de basis oranje. 
Het woord "Hello" boven de koe. 
De tekst maakte ik in Word en printe het uit. 
Verder niks toegevoegd, want voor een jongen mag het wat stoer blijven en ook hier..... het dp doet al genoeg. 
Een leuk model, zeker als je "even snel" en kaart nodig hebt. 

Vandaag is het bevrijdingsdag. 
Wij blijven lekker op de camping.
De kinderen gaan naar het bevrijdingsfestival in Zwolle, we zullen morgen wel horen hoe het geweest is. 
Challenges:
GCC, #36, Dier op je kaart. (Link de roze)
Crafty Animals,  #72, Alles mag met dier. (Link de oranje)




15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kanjerkaarten (ik heb ook nog van dat papier liggen).
    Ge2Deed is een woordgrapje van mij: het opengeslagen boek en het glas kregen een extra laag. That's it!
    Veel plezier op de camping!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk vrolijke kaarten , hier worden we blij van... Heel veel plezier op de camping.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super met dit vrolijke papier !!!!
    Laat de zomer maar komen !!!!
    Veel plezier !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk deze leuke kaarten en die koe is zo leuk. Groot gelijk om ze te gebruiken Daphne, ik denk dat ze een grote glimlach teweeg brengen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaarten heb je gemaakt Daphne, met deze grappige koeien en het kleurrijke DP! Die zullen inderdaad wel goed ontvangen worden/zijn. 🙂
    Fijne dag nog en alvast een goed weekend gewenst, geniet ervan!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke avatar van je zelf Daphne, de koetjes kaarten zijn heel leuk! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vrolijke kaarten, Daphne
    Daar ga je 2 kanjers blij mee maken!
    Leuke tekstjes!
    Geniet van de camping
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaarten met koeien. Vrolijk en kleurrijk papier heb je gebruikt. Ik heb hier ook nog wat van liggen. Vind het lastig te combineren, maar het is jou goed gelukt.
    Fijne tijd op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze geweldig leuk, Daphne! Maar ja, ik houd ook erg van koeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke vrolijke kaarten! Leuk model en supervrolijk papier, daar moet je inderdaad niet teveel aan toevoegen.
    De tekst is heel leuk bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke en vrolijke kaarten. Ik heb dat papier ook nog liggen. Volgens mij bij Kruidvat of Zeeman gekocht? EN het model is zeker leuk! Niet moeilijk en toch wel apart.
    Hopelijk zijn je kinderen weer terug gegaan naar het festival? Ik hoorde dat het even werd stilgelegd ivm regen en onweer...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sowieso vind ik de koeien gaaf maar met de combinatie van het leuke model en supervrolijke papier zijn het hele leuke kaarten geworden Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk deze vrolijke kaarten, en ze zijn ook mooi geworden met de leuke afbeelding erop.
    Ik merk dat ik zelf ook kleuren pak wat ik eerder niet zou doen, maar dat maakt het juist zo leuk ook.
    Ze zullen het wel naar hun zin gehad hebben, later de dag werd het toch nog mooi weer dus hebben ze dat goed kunnen afsluiten..velen hadden wel zeiknatte voeten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De koe staat er pront bij! Wat een leuke, vrolijke kaarten Daphne.
    En wat een leuk model.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 36 bij Girlz Creative Crafts.
    Als het goed is dan wordt het dit weekend heel mooi campingweer.
    Geniet ze en groetjes, Antje
    DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen