vrijdag 19 mei 2023

Joepie het is je gelukt.

Een vriendin van onze zoon Mylo heeft zich aangemeld voor de kunstacademie. Ze moest daarvoor heel veel voorbereidend werk doen en zichzelf op een afgesproken tijdstip presenteren en haar creaties laten zien....... het was een drukke, spannende tijd en wij hebben op afstand meegeleefd. 

Op de dag zelf kwam 's avonds het verlossende telefoontje, ze is aangenomen!!

Daar kan wel een kaartje naartoe en, hoe toepasselijk........, tussen mijn knipvellen vond ik een KUNSTENAAR MYLO, haha,  die wilde ik gebruiken!
Ik heb veel losse vellen dp liggen. Ooit eens gekocht in een pakket. 
Deze, met potlood krassen erop vond ik ook wel toepasselijk en gebruikte ik voor de achtergrond. 
Daarop een stukje rood met witte stippen,  geknipt uit en kado zakje. 
Mylo is, zoals ik al schreef,  een knipvel, ik gebruikte alleen het laatste plaatje.
Eromheen maakte ik een "lijstje", met een cirkel stans, dat plakte ik verhoogd op,  met of Mylo ingelijst is. 
De potloden knipte ik uit het dp met de krassen en plakte ze ook verhoogd op de kaart. 
De tekst stempelde ik met rode inkt, zwart vond ik te hard. 
De kaart is met blijdschap ontvangen. 

Ik gebruikte de sketch van 4 SCB, maar het tekst balkje zit niet helemaal volgens sketch. Ik weet niet of dat goedgekeurd wordt? 


Challenges:
4 SCB, #68, Sketch.
Crafty Animals,  #72, Alles mag. 3de inzending. 



16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dat ze aangenomen, dat is geweldig nieuws.
    Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe grappig je man ook conciërge. Ik ook op een lagere school en het is hier een straat verder. Voor de echte klussen kan ik mijn man inschakelen of handige juffen die handig met hamer enzo zijn.

      Verwijderen
  2. Wat een super vrolijk kaartje! Leuk en toepasselijk met Milo als kunstenaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n superleuke, kleurrijke kaart is dit Daphne! Heel gaaf gedaan en zo toepasselijk. Kan me voorstellen dat dit met blijdschap ontvangen is! En zo zie je maar dat je met andere papiertjes ook hele leuke dingen kunt doen! 🙂
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat ze aan genomen is, je maakte een mooi kaart voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toepasselijk kaartje met dit leuke kunstenaars plaatje van Mylo. Het DP met de kriskrassen is er leuk bij en eigenlijk een goed idee om na te maken. Kan niet zo moeilijk zijn.
    Tof gedaan Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, toepasselijker kon je het naar mijn idee niet maken, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een leuk bericht! En je hebt er meteen maar een 'kunstzinnige' felicitatiekaart voor gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave toepasselijke kaart heb jij voor de kunstenares in de dop gemaakt. Mylo is zo leuk en je DP past er perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Daphne
    Wat een toepasselijk kaartje
    Lekker vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart is het! Enig! En zo grappig die Mylo...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave toepasselijke kaart maakte je voor deze geweldige gebeurtenis…alles matcht perfect 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart voor een mooie gelegenheid. En de sketch is nog steeds herkenbaar, dus we keuren em goed :)
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een kunstwerk met een foto van haar vriend voor een aankomend kunstenaar, leuke felicitatie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf dat ze aangenomen is.
    Je hebt een heel toepasselijke kaart gemaakt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat goed van dat ze toegelaten is. Heel knap gedaan. Wat een mooie kaart je voor haar gemaakt. Echt heel toepasselijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen