woensdag 17 mei 2023

Wanne say HI

Tot mijn grote schrik zie ik dat de sketch challenge van K&K vrijdag al afloopt. Daarom vandaag deze kaart:

Met de lieve Gnome erop. 
Ik vind dit zo'n leukerd, zoals hij onder zijn puntmuts vandaag gluurt. 
Gekleurd met aqua markers.
De tekst heb ik gemaakt met 2 verschillende stans setjes alfabet. 
Verder is er eigenlijk niks over te vertellen..... hihi. 

Ik ga straks wat knutsel spullen inpakken en vertrek dan, met Floor, maar de camping, ondanks dat het misschien wat frisjes is.
Altijd fijn om daar lekker te ontspannen en niet teveel te "moeten"
Morgen ben ik hier weer, met een Kerst kaart.
Challenges:
K&K, Sketch.





 

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in deze zachte tinten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en grappig kaartje heb je gemaakt Daphne, met de leuke gnoom. Je hebt fijn DP gebruikt en de afgeronde hoeken maken het net even anders. 🙂
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke "zomaar" kaart Daphne. Wat heb je me aan het lachen gemaakt met je reactie op mijn gestempelde potloden. Ik kwam niet meer bij whahaha.
    Veel plezier op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart maakte je met de sketch. Ook jou liftkaarten zijn geweldig , zo heb je er een heleboel gelijk klaar. Zelf heb ik een malletje gemaakt en dat in 3-en gesneden als een patroon. Die komt eerdaags op het blog. Veel plezier op de camping. Uit de wind in de zon is het heerlijk! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met de gnoom en alles in zacht lila.
    Veel plezier en ontspanning op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met de Gnome. Veel plezier op de camping, heerlijk in het zonnetje uit de wind. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie monochrome kaart is het Daphne. Dank je wel voor het meedoen bij K&K. Ja de tijd vliegt he? Voor je het weet zijn er 4 weken voorbij.
    Lekker naar de camping. Als de zon schijnt is het zo warm en kun je buiten zitten. Morgen wordt het nog niet zo warm, maar de temperaturen lopen snel op de komende dagen! Heerlijk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schattige gnoom op je kaart, leuk in deze tint, Geniet van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitvoering in de sketch, je gebruikte mooi papier en de gnome is natuurlijk TE leuk Daphne.
    Veel plezier op de camping xx

    BeantwoordenVerwijderen