donderdag 25 mei 2023

Happy Holiday ('23-26)

Daar ben ik weer,  met natuurlijk een kerstkaart:

Wéér en kaart die ik gemaakt heb nav de challenge van Lift Challenge.
Ik vind het zo'n leuke challenge, het is een blijvertje, ik ga hier zeker vaker kaarten mee maken.
De achtergrond papiertjes vond ik allemaal tussen mijn Kerst dp blokken.
De stempel is al een oudje en omdat er een tekst omheen staat heb ik die niet nog extra op de kaart gezet.
Meer is er niet over te zeggen😊

Dit weekend mag ik nog 3 diensten werken, dan heb ik 3 weekenden achter elkaar gewerkt. 
We gaan niet naar de camping, want ik kan vanaf thuis makkelijker op mijn werk komen dan vanaf de camping. 
Komt nog bij dat er bij Walibi (wat vlakbij de camping ligt) een heel groot evenement is en het dus heel druk is op de weg rondom. 
Gelukkig hebben wij ook een hele fijne tuin.

Challenges:

52 WTC,Weekelijkse kerstkaart. 

Lift Challenge,  #179, Kleurige achtergrond met wit focal point, 3de inzending. 



18 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke kerstkaart weer, heel leuk die liftchallenge. Werk ze dit weekend. Ik mag ook weer werken haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart Daphne, werkse dit weekend...en thuis is inderdaad ook heerlijk!!
    Heel erg bedankt dat je er weer bij bent vandaag bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Daphne, en thuis is het ook fijn vertoeven na het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Daphne aan de hand van de liftchallenge. Deze keer was hij weer super..Die stempel heb ik ook nog tussen mijn spullen liggen bedenk ik me nu. Jammer dat je niet naar camping kan, maar fijn dat je thuis in de tuin ook heerlijk kan vertoeven. Succes nog met werken. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh, wat heb je toch een leuk dp. Hij is weer leuk hoor deze kaart, ik heb er niet aan gedacht om een kerstkaart met dit model te maken, kan heel goed zie ik nu.
    Werk ze straks en een kus van je mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een vrolijke kerstkaart en heel leuk dat dessin-papier gecombineerd met die leuke stempel Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om hier een kerstkaart van te maken Daphne....leuk gedaan....het is een mooie kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor kerstkaartjes is de liftkaart ook heel geschikt, erg leuk met de sneeuwman! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge,Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Daphne
    Mooi restverwerking
    Werkse nog
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige Kerstkaart heb je hier Daphne met dit vrolijke DP en de gave stempel! Dit is inderdaad een leuke schets.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sneeuwpop op je mooie kaartje. Die challenge is erg leuk om restjes op te maken. Werkse en groot gelijk dat je thuis blijft deze keer.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart en een schattige sneeuwpop hoofd. Zijn neus...de wortel is echt te leuk...hahaha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kerstkaart met gezellig dp.
    Werkse het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk bedacht om de liftchallenge voor een kerstkaart te gebruiken. Lekker fleurig en kleurig ook met mooie stempel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergezellige kerstkaart met de kleurrijke papiertjes en te leuke stempel Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer zo een leukerd Daphe! En weer een kerstkaart voor de voorraad ;-) Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen